Ο Δήμος Σκοπέλου αποφάσισε να επιλέξει νέο λογότυπο και σλόγκαν, που θα ηγηθεί της τουριστικής καμπάνιας του νησιού για τα επόμενα χρόνια. Για τον σκοπό αυτό δημοσιεύθηκε ανοιχτή πρόσκληση υπό μορφήν διαγωνισμού με συμβολικό χρηματικό έπαθλο. Η τελική επιλογή ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, ανάμεσα σε 150 συμμετοχές.
Το σλόγκαν «Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά» επιλέχθηκε ανάμεσα από πολλές αξιόλογες προτάσεις, αφού κρίθηκε περιεκτικό και επικοινωνιακό, τόσο για την Ελλάδα όσο και για το εξωτερικό.
Οι νικήτριες Νίκη Ταμπάκη και Μελίνα Μαλτίσδου από την Pad Advertising, δήλωσαν: «Σκόπελος. Καταπράσινη, ηλιόλουστη, περιτριγυρισμένη από αμμώδεις παραλίες και τα γαλάζια νερά του Αιγαίου. Η ιδανική μικρογραφία της Ελλάδας. Ένα νησί που συνδυάζει όλα αυτά που χάρισαν στη χώρα μας τη φήμη του ιδανικού τόπου διακοπών. Ένα λογότυπο «μάτι» που φέρνει τη Σκόπελο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Χρώματα ελληνικά, λιτές γραμμές, καθαρή εικόνα. Ένα μάτι μέσα από το οποίο βλέπουμε τη Σκόπελο και μέσα από τη Σκόπελο, όλη την Ελλάδα.»